Kilka informacji o mnie

O mnie


Jestem Ania uwielbiam sex i masturbacje mam 22 lata studiuje. Jestem biseksualna wiec lubię i dziewczyny i chłopaków.

 To wszytko kosztuje a nie bardzo nadaje się do pracy w  McDonaldzie próbowałam wytrzymałam 3 miesiące.

Wtedy koleżanka mi pokazała  showup nadawałam tam jakiś czas w masce ale tam jest mega dużo facetów zrezygnowałam z obawy o rozpoznanie.

Wtedy zaczęłam sprzedawać swoje noszone majtki. Z czasem klienci byli chętni także na fotki i filmiki.

Majteczki prosto z mokrej cipeczki





Oferuje więc takie usługi jak ceber sex na gg z wysyłaniem zdjęć i filmików mój nr to 69143995

Można też napisać na email ankanimfa69@gmail.com 


Jestem zweryfikowana w serwisie majtkomat

https://www.majtkomat.pl/sprzedajace/ankanimfa69-2964

Komentarze

Popularne posty